 |
www.dk2008.fora.pl Drogowskazy kariery 2008
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kuba
Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 0:09, 08 Gru 2008 Temat postu: Ulotki, plakaty, naklejki - gdzie najtaniej? |
|
|
Dział promocji również powoli zabiera się do roboty
Czy ktoś zna jakieś dobre miejscówki gdzie można tanio coś wydrukować ? (tylko nie odpisujcie, że w biurze...)
Czy dostaniemy jakieś materiały promocyjne ze stolycy? ( plakaty i ulotki w formie materialnej albo jako aktywa niematerialne i prawne)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Berenz
Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 12:50, 08 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
z centrali nic nie dostaniemy bedziemy musieli sciagnąc od sponsorów kase na to
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mateusz.Jaroc
Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Biała Podlaska // Poznań
|
Wysłany: Wto 15:33, 09 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
No to Kuba macie z Agata pierwsza misje zbadać rynek poznańskich drukarni i wybrać najtańsza. zróbcie sobie deadline do 19.12.2008 czyli do piątku przed świętami i 19.12 napiszcie na forum jaka drukarnie wybraliście i dlaczego ta. hmmm? ;>
Nawet najmniejsze misje (zadania) powodują że nie stoimy w miejscu ;]
DZIAŁAMY!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Agg
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 17:34, 09 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
ze spokojem;) na dniach dostanę dostanę listę sprawdzonych i w miarę tanich drukarni;)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Agg dnia Wto 17:34, 09 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mateusz.Jaroc
Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Biała Podlaska // Poznań
|
Wysłany: Wto 19:41, 09 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
spoko ;] to czekamy na wynik waszej rozkminy ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Agg
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 11:27, 11 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
no więc, dwie drukarnie LIM i AGRAF, sprawdzone, dobre i polecane. i w dodatku w jednej z nich zamawiał już kiedyśtam UAM.
nie wiem jakie ilości gadżetów będą potrzebne ale im większe tym taniej wychodzi w przeliczeniu na sztukę.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Agg dnia Czw 11:28, 11 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mateusz.Jaroc
Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Biała Podlaska // Poznań
|
Wysłany: Pią 16:33, 12 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
To ile będzie gadżetów (jeśli będą?), plakatów, ulotek i innych bajerów to też wydaje mi się jest w waszych obowiązkach. Dowiedzcie się ile było rok temu? jak robił to UAM? albo porównajcie z podobnymi eventami (wampiriada, dni kariery). Potem wrzućcie info tutaj co ustaliliście i jakie założenia mieliście, żeby było wiadomo skąd te liczby.
Co do UAMu to oni nie wiele wiedzą o tym jak to organizowali Takie wrażenie odniosłem po rozmowie z koordynatorem z 2008 ;] ale może w kwestii promocji wiedzą więcej.
PS. Kuba fajny avatar
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mateusz.Jaroc dnia Pią 16:42, 12 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mateusz.Jaroc
Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Biała Podlaska // Poznań
|
Wysłany: Sob 0:48, 13 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Budżet powstaje w zależności od zapotrzebowania na pieniądze ;]
Dla Fundrisingu informacja o ilości materiałów promocyjnych też jest potrzebna, żebyś my wiedzieli ile tak naprawdę potrzebujemy tych pieniąsów ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Hania
Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 14:41, 14 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
no to na szybko wyliczenie:
plakaty:
ile plakatów można powiesić na AE? 5
ile w akademikach? max 20
ile w innych uczelniach? kolo 30 jeśli uwzględnimy wszystkie poznańskie wyższe łącznie z wyższą szkolą tego i owego itp
otoczenie uczelni - ksera, sklepiki - max 15
do tego plakaty na tablice w dniach eventów: 30
no i wyszło 100
ulotki:
rozkładane na stołach w A, zostawiane w kserach, zostawiane w innych uczelniach z plakatami. ulotki w formie teaser - jakies chwytne hasło i logo DK, zaczepka
myślę, że ok 1 000 na zaciekawienie wystarczy
teczki:
jeśli mamy je rozdawać razem z agendą całą to musimy mieć ich sporo - myślę, że 1 000 to minimum - + te co będą rozkładane też na stołach w trakcie warsztatów razem z długopisami - musimy ogarnąć liczbę uczestników warsztatów. teczkę z planem dostanie też każda firma współpracująca z nami, przydadzą się katalogi DK 2008 dla każdej także i obietnica wysłania katalogu DK 2009 - trzeba napisać do Wawy żeby nam je wysłali.
długopisy:
conajmniej tyle co teczek. długopisy będą także na warsztatach, będą razem z teczką i agendą rozdawane, będą na stoisku NZS, które przyjedzie we wtorek zainteresowanych odsyłam do Biura, jak już je odbiorę
balony
w tamtym roku fajnie wyglądały na stoisku - nie wiem ile zostało, ale jakąś tam ilość możemy zamówić, ewentualnie dogadać się z wawą, że kupmy od nich jak zamówią
kubki i inne
może jako nagroda w konkursie jakimś? albo co jest lepsze - po każdym warsztacie i evencie - ankieta, ankieta dla nas - co sie podobało i czego brakuje w DK i ankieta dla firm - np test znajomości marki itp. razem z ankietą ludzie wrzucają info o sobie - dla nas baza do mailingu, a dla nich okazja do wygrania - kubka, pendrivea, koszulki, wycieraczki aiesecu...
to takie moje przemyślenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przemoo
Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 20:23, 14 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Proponuje szybko skontaktować się z koordynatorem krajowym i zapytac się co oni nam dadzą - balony, dlugopisy, plakaty, teczki? jakie ilosci?
trzeba te gadzety podzielic na te ktore beda mialy logo i te bez loga sponsorów.
katalog dostałem tylko jednen i to z trudem - mozna tez zapytac czy podeslą więcej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Berenz
Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 21:25, 14 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Dzwoniłem do Wawy
1) plakaty - dostaniemy z wawy ok 100 - 150 - indywidualne dla każdego regionu. Do końca lutego przedstawiamy nasze harmonogramy i loga, wysyłamy, potem wkłada się to do takiego fajnego dużego garnka miesza (5 min non-stop) i dostajemy ładne plakaciki.
2) inne gadżety - nie będzie przyrządu do masażu #2 :/ wszystko zalezy od tego ile kasy dostaną od sponsorów (4 jest zainteresowanych: E&Y, BGŻ, Żywiec, Era) - wtedy dostaniemy notesiki, długopisy, harmonogramy itp
3) Katalogi zostały wysłane we ten wtorek, na Przema jest ich około 50
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Agg
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 23:32, 14 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
skoro ładne plakaciki dostaniemy, to w tym momencie szacunkowo mamy:
ulotki, jednostronnie drukowane A6 1000 szt. ok 300 zł
teczki, 1000 szt. A4 ok 1000 zł
kubki [http://www.drukpoznan.pl/index.php?cat=67], pierwszy z brzegu, za 36 szt wychodzi 430 zł co daje ok 12 zł za kubek
długopisy w zależności jaki model model trzeba liczyć ok 1300-1500 zł za 1000 szt
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Agg dnia Nie 23:32, 14 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przemoo
Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 23:50, 15 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
W obliczeniach trzeba jeszcze uwzględnić region - niestety oni strasznie się obijają...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|