|
www.dk2008.fora.pl Drogowskazy kariery 2008
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PrzemekMurawski
Administrator
Dołączył: 30 Lis 2008
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 22:35, 11 Gru 2008 Temat postu: Cennik plus warunki |
|
|
A więc najpierw oficjalny cennik:
Aula - 250
111/311/301 - 200
236 - 150
407/408 - 140
inne sale powyżej 25 osób - 70
sale poniżej 25 osób - 50
Do cen dochodzi podatek Vat
Co do warunków, wszystkie sale - zgłaszamy pisemnie Banaszykowi które chcemy i on nam odpisuje czy daje czy nie. Na razie nie ma zarezerwowanych żadnych imprez w drugiej połowie marca. Dzięki prezesowi dowiedziałem się że istnieje możliwość bezpłatnego skorzystania z sal językowych należących na 5 piętrze w altum, kwestia dogadania się z kierownictwem. Ale są to małe sale także nie wiem czy z nich skorzystamy.
Im prędzej będzie opracowany plan tym szybciej wynajmiemy sale.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Berenz
Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 3:47, 12 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
a kiedy będzie ułożony plan zajęć na drugi semestr? i z kim kontaktować się w sprawie sal w altum?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Berenz dnia Pią 3:48, 12 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mateusz.Jaroc
Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Biała Podlaska // Poznań
|
Wysłany: Pią 16:25, 12 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Sale w altum moim zdaniem totalnie odpadają, bo nie są w głównym a tak serio to lepiej wszystko skupić w głównym budynku i do case study na które będą zapisy zrobić w tych małych salach w głównym. Ja mam nadzieje że ogarniemy plan imprezy na spotkaniu 18.12 potem berenz ogarnie podsumowanie i będzie plan jak ta lala ;]
Od stycznia zaczniemy rezerwacje sal. 3 miesiace przed imprezą rezerwacja sal to myślę że poważnie podejdą do tematu ludzie z dydaktyki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Berenz
Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 20:38, 12 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
zawsze jest to jakaś alternatywa którą warto rozważyć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PrzemekMurawski
Administrator
Dołączył: 30 Lis 2008
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 21:19, 12 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Plan zajęć nie ma tu nic do gadania( jak rezerwujemy 3 miesiące przed imprezą), a w ewentualne sale w altum to syf bo wszystkie są na 25 osób a z powodu położenia przyjdzie pewnie jedna druga osób które by przyszły w głównym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Hania
Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 23:36, 12 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
ale nie bierzecie pod uwagę tego, że jednak salę mega trudno znaleźć i to w porze jakiejś dziennej więc nie możemy odrzucać Altum przynajmniej na warsztaty. Warsztaty i tak robi się w grupie max 20 osobowej, więc wtedy sala w Altum jest idealna i latwiej dostępna co ważne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mateusz.Jaroc
Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Biała Podlaska // Poznań
|
Wysłany: Sob 0:44, 13 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Wiadomo że dostępność sal to problem dlatego robimy to teraz i dlatego na początku stycznia będziemy walczyć o nie a nie w lutym czy w marcu. A co do Altum to tak jak Przemek mówi że z powodu tego że to nie w głównym i trzeba windą jechać i w ogóle iść do Altum, przyszło by mniej osób na ten sam warsztat tylko z powodu lokalizacji. Wiec wyznaczmy sobie cel że robimy event w głównym budynku ;] a jak nam coś nie pójdzie to się będziemy ratować Altum, choć mam nadzieje że nam pójdzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Berenz
Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 13:54, 13 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
pójdzie pójdzie tylko wiesz to musi być alternatywa gdyby nie udało się wystarczającej ilości kasy zebrać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Hania
Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 14:49, 14 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
co za naiwność z tą wiarą w sale w A
obojętnie kiedy będziemy sie o nie starać i tak będzie problem i to nie zależy od planu, bo i tak plan musi być najpierw, panie z DD nie mogą wcześniej nic ustalać.
wcześniej możemy i owszem - zarezerwować sobie 236 - i musimy to zrobić zaraz na początku stycznia, a później ewentualnie przesuwać się godzinowo - w tamtym roku też wyglądało to tak, że najpierw była sala ustalona na konkretne godziny, a później firmie która robiła warsztat mówiliśmy ten a ten dzień - ta i ta godzina
orientujecie sie jak długo trwa akademia umiejętności przy okazji Dni kariery?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przemoo
Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 20:27, 14 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
zwykle trwa ok. 3 dni
Co do sal w altum to jeżeli będą ciekawe warsztaty to nie jest to zaden problem by przyjsc - na McKinseya ludzie do budynku delta szli
a poza tym i tak przecież bedą zapisy na warsztaty, wiec to nie bedzie "lapanka" ludzi w dniu warsztatu :>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|