Forum www.dk2008.fora.pl Strona Główna www.dk2008.fora.pl
Drogowskazy kariery 2008
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Cennik plus warunki

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.dk2008.fora.pl Strona Główna -> Logistyka
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PrzemekMurawski
Administrator



Dołączył: 30 Lis 2008
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 22:35, 11 Gru 2008    Temat postu: Cennik plus warunki

A więc najpierw oficjalny cennik:
Aula - 250
111/311/301 - 200
236 - 150
407/408 - 140
inne sale powyżej 25 osób - 70
sale poniżej 25 osób - 50
Do cen dochodzi podatek Vat Sad

Co do warunków, wszystkie sale - zgłaszamy pisemnie Banaszykowi które chcemy i on nam odpisuje czy daje czy nie. Na razie nie ma zarezerwowanych żadnych imprez w drugiej połowie marca. Dzięki prezesowi dowiedziałem się że istnieje możliwość bezpłatnego skorzystania z sal językowych należących na 5 piętrze w altum, kwestia dogadania się z kierownictwem. Ale są to małe sale także nie wiem czy z nich skorzystamy.
Im prędzej będzie opracowany plan tym szybciej wynajmiemy sale.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Berenz




Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 3:47, 12 Gru 2008    Temat postu:

a kiedy będzie ułożony plan zajęć na drugi semestr? i z kim kontaktować się w sprawie sal w altum? Smile

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Berenz dnia Pią 3:48, 12 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mateusz.Jaroc




Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Biała Podlaska // Poznań

PostWysłany: Pią 16:25, 12 Gru 2008    Temat postu:

Sale w altum moim zdaniem totalnie odpadają, bo nie są w głównym Razz a tak serio to lepiej wszystko skupić w głównym budynku i do case study na które będą zapisy zrobić w tych małych salach w głównym. Ja mam nadzieje że ogarniemy plan imprezy na spotkaniu 18.12 potem berenz ogarnie podsumowanie i będzie plan jak ta lala ;]

Od stycznia zaczniemy rezerwacje sal. 3 miesiace przed imprezą rezerwacja sal to myślę że poważnie podejdą do tematu ludzie z dydaktyki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Berenz




Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 20:38, 12 Gru 2008    Temat postu:

zawsze jest to jakaś alternatywa którą warto rozważyć.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PrzemekMurawski
Administrator



Dołączył: 30 Lis 2008
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 21:19, 12 Gru 2008    Temat postu:

Plan zajęć nie ma tu nic do gadania( jak rezerwujemy 3 miesiące przed imprezą), a w ewentualne sale w altum to syf bo wszystkie są na 25 osób Sad a z powodu położenia przyjdzie pewnie jedna druga osób które by przyszły w głównym.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hania




Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 23:36, 12 Gru 2008    Temat postu:

ale nie bierzecie pod uwagę tego, że jednak salę mega trudno znaleźć i to w porze jakiejś dziennej więc nie możemy odrzucać Altum przynajmniej na warsztaty. Warsztaty i tak robi się w grupie max 20 osobowej, więc wtedy sala w Altum jest idealna i latwiej dostępna co ważne Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mateusz.Jaroc




Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Biała Podlaska // Poznań

PostWysłany: Sob 0:44, 13 Gru 2008    Temat postu:

Wiadomo że dostępność sal to problem dlatego robimy to teraz i dlatego na początku stycznia będziemy walczyć o nie a nie w lutym czy w marcu. A co do Altum to tak jak Przemek mówi że z powodu tego że to nie w głównym i trzeba windą jechać i w ogóle iść do Altum, przyszło by mniej osób na ten sam warsztat tylko z powodu lokalizacji. Wiec wyznaczmy sobie cel że robimy event w głównym budynku ;] a jak nam coś nie pójdzie to się będziemy ratować Altum, choć mam nadzieje że nam pójdzie Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Berenz




Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 13:54, 13 Gru 2008    Temat postu:

pójdzie pójdzie Smile tylko wiesz to musi być alternatywa gdyby nie udało się wystarczającej ilości kasy zebrać Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hania




Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 14:49, 14 Gru 2008    Temat postu:

co za naiwność z tą wiarą w sale w A Razz
obojętnie kiedy będziemy sie o nie starać i tak będzie problem Smile i to nie zależy od planu, bo i tak plan musi być najpierw, panie z DD nie mogą wcześniej nic ustalać.
wcześniej możemy i owszem - zarezerwować sobie 236 - i musimy to zrobić zaraz na początku stycznia, a później ewentualnie przesuwać się godzinowo - w tamtym roku też wyglądało to tak, że najpierw była sala ustalona na konkretne godziny, a później firmie która robiła warsztat mówiliśmy ten a ten dzień - ta i ta godzina Smile
orientujecie sie jak długo trwa akademia umiejętności przy okazji Dni kariery? Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przemoo




Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:27, 14 Gru 2008    Temat postu:

zwykle trwa ok. 3 dni
Co do sal w altum to jeżeli będą ciekawe warsztaty to nie jest to zaden problem by przyjsc - na McKinseya ludzie do budynku delta szli Razz
a poza tym i tak przecież bedą zapisy na warsztaty, wiec to nie bedzie "lapanka" ludzi w dniu warsztatu :>


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.dk2008.fora.pl Strona Główna -> Logistyka Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin